Return to site

Kondičné sústredenie na Roháčoch

Od utorka sme organizovali kondičné sústredenie pre našich hráčov. Za účasti 25 tenistov a tenistiek sme si užili pekných šesť dní v Univerzitnom stredisku Zuberec. Kondičné sústredenie zvládli všetky deti perfektne. Náročné túry, ranné rozcvičky, kondičky a regeneráciu splnili do bodky.

1. DEŇ

Po príchode a po ubytovaní na chatky, sme sa vybrali na prvú túru sústredenia, na Roháčske plesá. Privítalo nás pekné počasie, prešli sme cez Roháčske plesá na Ťatliakovu chatu, kde sme sa naobedovali. Po návrate na ubytovanie deti absolvovali výklus a strečing.

Všetky fotky nájdete tu.

2. DEŇ

Druhý deň začal rannou rozcvičkou, nasledovali výdatné raňajky a túra na Sivý vrch. Počasie nám druhý deň veľmi neprialo. Bolo pod mrakom a veľmi fúkalo, deti to však všetky perfektne zvládli. Po túre deti čakali ešte menšie posilňovania a futbal. Večer si deti zahrali quiz chlapci proti dievčatám, kde chlapci vyhrali a tak nemuseli vstávať na rannú rozcvičku.

broken image

3. DEŇ

Tretí deň začal tiež rannou rozcvičkou ale len pre dievčatá, keďže prehrali v quize. Po raňajkách absolvovali šprinty do kopca v Spálenej. Nasledovala prechádzka v Tichej a Bobroveckej doline a kúpanie a regenerácia na Oraviciach.

4. DEŇ

Štvrtý deň sme sa vybrali na prechádzkovú túru cez Prosiecku a Kvačiansku dolinu. Deti museli zvládnuť pár náročných úsekoch cez reťaze a viac ako 18 km chôdze. Po návrate na chatky deti čakal ešte výklus a strečing. Večer sme ukončili hraním aktivít. Víťazmi sa stali tréneri, druhé boli dievčatá a tretí boli chlapci, ktorí za posledné miesto museli absolvovať rannú rozcvičku.

broken image

5. DEŇ

Na piaty deň sme sa rozhodli absolvovať náročnejšiu túru. Zo začiatku počasie vyzeralo vynikajúco, ale čím sme sa viac blížili na vrchol, tým viac sa počasie neustále zhoršovalo. Preto sme aj trasu túry zmenili a vrátili sa naspäť. Na plánovaný vrchol sme sa dostali a zdolali Salatín 2047 m.n.m. Síce sme na vrchu Salatínu nič nevideli, stále sme mali veľmi pekné výhľady počas túry. Večer nám opäť spríjemnila hra "Meno, mesto" v tenisovom prevedení. Zvíťazil tím A, preto tím B musel poodnášať kufre víťaznému tímu k autu na druhý deň.

6. DEŇ

Posledný deň si deti odmakali rannou kondičkou a potom sme už len smerovali domov.